mandag 25. mai 2009

Bolstad III -Løvetann




frihet,
solskinn,
og en liten løvetann
må man ha.

11 kommentarer:

Datt sa...

Så utrolig vakkert lys, herlige bilder som får meg til å smile ;)

Ninus sa...

Jeg går snart tom for adjektiver..! Du er bare RÅFLINK Elin! :D

eli: sa...

jeg og, Nina! Elin er KONGE-fotograf og redigerer

ElinSire sa...

Ehh... nå tar dere vel litt av her, men tusen takk da :)

Kjetil sa...

Må si det er flotte bilder du tar Elin.

For at du ikke skal bli altfor høy på pæra av alle de bra tilbakemeldingene Elin, kan jeg kommentere at jeg synes du ødelegger de fine motivene med for mye diffuse glow her. Men det er sikkert 100 stykker her som er uenig med meg.

Uansett er du blitt utrolig flink til å fange øyeblikkene og finne flotte motiver.

(dette var vel en typisk sandwich-tilbakemelding)

Lena sa...

Nydelige bilder, Elin! Jeg sitter her og er mektig imponert og skulle ønske jeg hadde en dråpe av det samme talentet og kreativiteten...!

ElinSire sa...

Kjetil, tror ikke det er noen fare for at jeg skal bli høy på pæra akkurat, men... ;)

Petunia sa...

Nydelig tolkning og valg for bokstaven L:)

Mette sa...

Tobiss er så skjønn! Digger den gutten. :) Bilde nr 3 er min favoritt.

Liitt enig med kjetil angående glowen, skulle likt å se bildene uten også - selv om det jo i og for seg er stemningsskapende. Men med glow liker jeg at noe i bildet (gjerne det som i utgangspunktet er skarpt) ikke er så mye glow på, mem at det er mer i bakgrunn og på sidene og sånn.

Uansett - Bolstad byr på maange flotte motiv, altså! Gorgeous!

Anonym sa...

Nydelige bilder av ett vakkert ugress. De er flotte når de står å lyser gult i enga

Karin sa...

Utrolig flotte bilder! Også den nydelige gutten i en flott åker full av løvetann:)