onsdag 3. juni 2009

Kompis med barna

Til barnas store glede
kjørte Kompis tålmodig runde på runde med full kjerre.
Svett og varm ble han, men han ga seg ikke før siste lille håpefulle hadde fått sin tur.
Det er vel kompis,
det!
-
Jeg fikk forresten vite i går at Tobias sin Ped.leder i barnehagen døde for noen dager siden,
31 år gammel av kreft.
Ei utrolig god jente som både vi og Tobias var veldig glad i.
Det gjorde sterkt inntrykk!
Jeg vil bare si;
ta vare på dagene du har,
vær god mot de rundt deg,
ikke utsett til i morgen det du kan gjøre i dag...

3 kommentarer:

Mette sa...

For et nydelig bilde, Elin. Likte godt bjørketreet i front faktisk, det gjorde bilde litt utenom det vanlige. Hest og kjerre er jo bare sjarmerende.


Og så utrolig trist å høre om ped.lederen til Tobias. :( Jeg ble helt på gråten her. Er det hun jeg møtte da vi malte i barnehagen..? Skjønner at det gjorde sterkt inntrykk på dere i hvert fall. Takk for den gode påminnelsen, det er virkelig viktig å ta vare på dagene vi har.

ElinSire sa...

Tusen takk for det, Mette! Selv synes jeg bildet oser av harmoni :)

Jeg vet, det er helt utrolig trist :( Leste på bloggen hennes i går, og det var sterkt. Det var ikke hun vi hilste på den gangen du var med og malte, hun var styrer. Hun her jobbet som ped.leder på avdelingen til Tobias det siste året hans i barnehagen. Uff, det er helt tragisk. Hun hadde en datter på 5 (som Tobias lekte mye med i barnhagen) og en gutt på 9 mnd. Man vet aldri...

thea sa...

Så koselig bilde... Skikkelig harmonisk bakkebygrenda stemmning...!! :O)

Ja, det er viktig å glede seg over dagene man har. ..