søndag 29. juni 2008

Byen med De Røde i

Byen er selvfølgelig Liverpool.
Etter å ha vært Liverpoosupporter et helt liv, kom Bjørn Vegard og Ronny seg endelig til Byen med stor B. Og på slep to shopoholikere :)

Å besøke Anfield sto selvsagt øverst på lista

Vi fikk guidet omvisning på stadionen og besøkte Liverpoolmuseet etterpå

Dette er stort for guttene!





Minnesmerke for 96 Liverpoolsupportere som døde i en ulykke under en fotballkamp



Synes guttene ser litt rørt ut, jeg ...



En av alle de gangene vi var ute og spiste på restauranten til Jamie Carragher (Liverpoolspiller). Her var det minst én flatskjerm til hvert bord, så her hadde guttene det helt topp med øl og fotball-EM på storskjerm.

Guttene på shopping i Liverpool fotball store!


You'll Never Walk Alone!

6 kommentarer:

:) sa...

HAHAHAH ;) Ser ut som en helt topp tur, men må le litt av gutta! Fikk skikkelig følelsen av to smågutter i godteributikken for første gang!

Tror Anders er litt småmisunnelig.... :P

ElinSire sa...

Hehe, ja, det er akkurat den rette beskrivelsen :D

Mette sa...

Er det mulig, jeg blir helt rørt! :D Kan tenke meg det var utrolig gøy for dem å oppleve, for en flott bursdagsgave, Elin! :)
Det er et eller annet som er så fascinerende med alt det røde.

ElinSire sa...

Takk, Mette, det var veldig koselig sagt av deg. Tror det var den beste gaven jeg kunne gi ham :) Og det var en veldig koselig tur. Mye shopping på meg og Hege også (som kanskje ikke kommer helt frem her ... ehh) :D

Lisa sa...

Hehe, jeg må le litt jeg også. Tone beskrev dem godt..ser det for meg ;) Hehe... så snill du er da som gir en sånn gave til bursdagen. Hmm, det skal noe til å toppe den :) Så skikkelig konge ut ass!

ElinSire sa...

Ja, det skal nok litt til å toppe den -hehe :D Neida, jeg synes bare det var vel fortjent og på tide med en tur til byen med laget han har holdt med i så mange år. Vi hadde det helt topp selvsagt :D