tirsdag 3. juni 2008

Mitt lille caféhjørne

Kaffekopp i morgensol. Trenger jeg si mer?










11 kommentarer:

Mette sa...

snakker vi koselig eller!

nydelige bilder og farger - for et digg sted du har fått deg. Søteste blå kanna! :D

så klart du kan linke meg, - skal jeg bytte piczolinken din hos meg med denne? :)

:) sa...

IDYLL!! Jeg må ut og kjøpe meg noen blomster og gjøre det litt koselig ute ... Kommer meg bare ingen vei med denne ryggen :( Har fått time hos fysio nå da, så da blir det vel greie på det :)

Digga den blå kanna!!

ElinSire sa...

Mette: Ja, er ikke den blå kanna søt? Kjøpt på Pytt og panne, både kanna, cafésettet (som for øvrig kosta 799 der og 1600 på Skeidar!!), og den fine blomsterpotta med roser i :)
Kjøpte også en hvit lykt på Nille, som jeg ikke har bilde av.
Du kan velge om du vil bytte ut linken. Gjør som du vil :)

Tone: Håper ryggen blir bedre snart, da. Slitsomt å gå sånn og ikke få gjort noe med det. Emilian var skjønnest ever i kveld!

Karin sa...

Så koselig og idyllisk da! Ja, du får det til Elin :)

Karin sa...

Ja, du trenger si mer! Hva med, "Velkommen på en kopp morgenkaffe" :)

ElinSire sa...

Mamma, dropp kurset ditt en dag og ta morgenkaffen hos meg! :D

Karin sa...

Har du rett til å skrive ut sykmelding? Har du det, kommer jeg :)

Linda sa...

Nydelig blogg og nydelig søster! :)
Jeg linker jeg!

ElinSire sa...

Takk Linda, og i lige måde!

Kjetil sa...

sånn mugge har vi å.

ElinSire sa...

Kjetil, da har dere god smak!