onsdag 18. februar 2009

Jeg lurer på...


...om jeg skal la bloggen min gjenoppstå?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nei så koselig at du har blogg da... Jeg stemmer for at den skal igjenoppstå.. Du som er så flink fotograf må jo ha et sted å legge inn bildene dine.. ;o) Ha en strålende dag Elin..!!!

ElinSire sa...

Ja, plutselig hadde alle blogg igjen. Så da var det litt fristende... Men vi får se :) Koselig at du stakk innom i alle fall! Ha en fortsatt strålende dag, Thea!

Mette sa...

jeg synes det er en god idé! :) Jeg vil gjerne glede meg over noen blinkskudd nå og da. Dette bildet er bare nydelig - jeg elsker prestekrager. :) Hadde fungert utrolig bra som et koselig kort!

Sandy sa...

LA DEN GJENNOPPSTÅ! LA DEN GJENNOPPSTÅ!:D

:) sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;D

Ja til både piczo og blogg! hihihhi ;)

:) sa...

Amatørfotografen du liksom... Du er søt da ;)

Nestenproff, tenker jeg vi sier!

Linda sa...

1 - 0 til blog fremfor piczo :)