tirsdag 24. februar 2009

Mili og Danny...

...bestevenner

5 kommentarer:

Lisa sa...

Nok to SKJØNNE barn! Ja, jeg skal få fart på dette imunforsvaret ;) hehe.. Jeg gleder meg vilt til jeg er i form til å be dere hit. Savner det skikkelig :) Vi snakkes da!

:) sa...

Så søte.. digger hvordan daniel holder armen så voksent på milsen ;)

Linda sa...

Så utrolig skjønne!! Kjempesøtt bilde Elin!

Lisa sa...

Å, det har jeg lyst til! Jeg har egentlig planlagt å dra til lekeland med noen mødre, men jeg har tenkt å avlyse det. Orker ikke det nå. Patrick har vært hjemme 1 uke nå og skal i BHG første gang i morra igjen. Så han drar nok dit resten av uka.. Har gått litt oppå hverandre her :) men å dra på formiddagsbesøk kan jeg alltids orke.. er bedt til silvia i morra og skal prøve å dra dit. En liten bursdagsfeiring:) Jeg kan jo sende en mld i morra. Når tenkte du på torsdag?

lene sa...

åå, så skjønne de er!