torsdag 17. september 2009

Åh, mannfolk asså!

Det har vært lite oppdateringer denne uken, som skyldes at jeg reiser til Australia på lørdag! Vant jo turen i en fotokonkurranse og reiser med Sony til arrangementet, Sony Twilight football. Jeg er utrolig spent :)
Så da blir det stille på bloggen her en ukes tid, men håper å komme tilbake med
masse forhåpentligvis flotte bilder.
-
Jeg syns det er litt herlig dette bildet
som ble tatt sommeren 2005 :)


Og dessuten passet det veldig godt
til ukens boksav i ABC,
som er Å

Ha en flott helg og uke alle sammen!

33 kommentarer:

HildeS sa...

For et blinkskudd!!!!

Anne sa...

GOD TUR!!! til andre siden av jordkloden. Kos deg, nyt hvert et minutt og vi venter her i spening på fotoresultater og referat!!

Klem fra Anne

Camilla Elstad sa...

Nyyydelig bilde!!! :D Jeg fallt pladask! ;)
God tur til Australia, ikke glem fotoapparatet!! ;)

Anonym sa...

Et SUPERBILDE - jeg falt også pladask! God tur down under, så utrolig spennende! Klem fra meg**

Petunia sa...

Gratulerer med vinnerbildet!
Så spennende å få reise da!!!
Å bildet ditt er aldeles bedÅÅÅÅÅrende!
Ha en fin tur!!!

Evami sa...

Fantstisk bilde,og så beskrivende:) Ha en spennede tur til Australia:)

Gry Offernes sa...

Helt knall bilde! Hun vil nok lure på det samme i mange år fremover!! :-)

Jeanette Jess1 sa...

HE HE Kjempebilde ;o)
den setningen har vi vel brukt alle sammen en eller annen gang ;o)

God tur Down Under, regner med vi kan glede oss på bildene som kommer når du er hjemme igjen !!!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Supert bilde, med matchende tekst. Definitivt!

GOD TUR!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Hehe, ja det er slik dere ser ut når vi mannfolka ikke gjør som dere tenker... Knallskudd! Ønsker deg en fin og opplevelsesrik tur, lykke til på fotojakten :)

ninabakke sa...

Dere må ha en super tur! SÅ spennende. Jeg fant ikke vinnerbildet ditt jeg?

Herlig bilde til Å :D

GOD TUR

Morten Pedersen sa...

Herlig med tur til Australia selv om det kanskje er noe lang flytur og herlig bildet. Ha en herlig dag.

Mette sa...

naaw, det bildet har jeg ikke sett før! Kjempeherlig. :) Pilsen er kul!

JEG GLEDER MEG TIL IMORRA! :D
Dette blir helt rått.

Rimkogeren sa...

Heldigvis fornærmet, for du vil ikke som jeg vil.... Typisk kvindeligt :-D
Efter denne sandhed, STORT TILLYKKE og så må jeg sige, som min gamle Fru Moder altid sagde: "OPFØR DIG ORDENTLIGT!"

Mitt hvite hus sa...

Åååå så heldig du er som reiser til Australia... Kos deg masse.... God tur..

naturglede/Randi Lind sa...

Aldeles herlig! Gratulerer med gevinst, og god tur:)

KAKEMOMSEN AS sa...

Stilig og nydelig!:)

GOD TUR ELIN! Kos deg! Det fortjener du virkelig, du som er så snill og omtenksom mot alle andre.

Madame sa...

Rigtig god rejse - det lyder utroligt spændende. Og det var et fint Å i vores Billed ABC ;)

ninabakke sa...

Ja, jeg kom på det :)

litt glemsk, og nyskjerrig :P

Bildet du vant med er kjempe kult!

Dagrun sa...

Knalltøft! Masse, masse god tur!!! (Gleder meg til bilder)

Olga T sa...

Redan? Insikt tidigt kanske är bra förresten:) Mycket, mycket bra foto!!
Ha en riktigt härlig tur till Australien och Grattis igen till vinsten!

Unknown sa...

Herlig bilde du har tatt her, falt pladask!!

Jeg ønsker den en kjempefin tur, håper du får mange fine opplevelser og minner for livet:) Vel fortjent!!

Vestlandsjenta! sa...

Hehehehe! For et fantastisk bilde! Vakkert!!

Ha en fantastisk flott tur!!

TorAa sa...

Å
Hurra
- så vel fortjent.
Vi får vel se noen bilder fra
Åssien?

Lykke på reisen.

----
Ha en herlig helg

Og takk for så mange uker sammen her på ABC

Viola sa...

Så enig med deg! Et aldeles nyyydelig bilde! Og kunne ikke passet bedre til Å enn dette! Jeg vil samtidig ønske deg en riktig god tur til Australia! :) Tenker det blir en flott og opplevelsesrik tur! Så får vi se bilder når du er tilbake :) God helg og god tur! Klem :)

aase sa...

Vakkert og knallfint bilde!!

Riktig god tur!!

Å ja, det var meg som nominerte!! Heia heia

Bling - our elf on the shelf sa...

Håper du får en fantastisk tur :)
Og jeg gleder meg vilt til å se bilder om ei ukes tid.
Hun frøkena over her var jo bare ubetalelig *knegg*

mi-rachel sa...

hi hi ;)

Caroline sa...

For en herlig blogg du har! :) Utrolig mange fine bilder!

Monica sa...

Så herlig bilde :)
Ønsker deg en riktig flott tur - vel fortjent :)

Anonym sa...

Oi så tøft bilde! også DET utrrykket da.. hihi Knallbra

Linda sa...

Kan ikke tro at du er DOWN UNDER akkurat nå! :D:D æææææ! Kos dere kos dere kos dere!!

Tone sa...

Ha en fantastisk uke! Den er velfortjent! Ser frem til å se bilder fra turen når du er på nett igjen;-)