søndag 27. september 2009

Australia was Awesome, mate!

I'm back!
From an amazing expirience!
And with a thousand photos on my memory stick, I will only show you a few of them right now.
-



Turen var helt ubeskrivelig! Vi opplevde utrolig mye på tre dager,
og disse bildene er fra Pinnacles desert, hvor den store begivenheten, Sony Twilight football fant sted under spektakulære forhold midt ute i ørkenen!

Vi var mange fotografer samlet, og dette var en drøm for alle fotoentusiaster!


The Pinnacles desert


Warm up before the match



Team Sony UK against Team Sony Italy







Entertainers from Team Italy






Det passet jo også veldig godt at ABC i ord og bilder har begynt på en ny runde, og første bokstav er jo selvsagt A

18 kommentarer:

Håkon Trønnes sa...

Gratulerer med seieren, Elin! Det ser ut til at du hadde en kjempetur til Australia, og at du fikk mange nydelige bilder fra "down under"!

HildeS sa...

Wow, det ser jo helt fantastisk ut. Kan tenke meg det var litt av en tur, selv om den var kort.. Jeg har alltid ønsket meg dit, og jeg fikk jo enda litt mer lyst etter å ha sett disse bildene dine..

Petunia sa...

For en fantastisk tur!
Vi er mange her som sitter med kameraet klart og dødsmisunnelig på deg!!!
Kjempefine bilder og en awesome A:)
Kjekt du blir med på runde to også!

Melusine sa...

Mange flotte bilder fra Australia! Kunne godt tenke meg å besøke det landet :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

NYDELIGE bilder!! Gleder meg til fortsettelsen :)

Luise sa...

Gøy å se litt bilder fra turen deres! (kommer vel flere, regner jeg med..;) Utrolig stilig det øverste bildet, med de gylne fargene mot den grå himmelen!!! (så har jeg dilla på gult også da..) Veldig koselig å være sammen med deg i går kveld:))

Camilla Elstad sa...

Disse bildene var jo kjempeflotte! Godt å høre at du hadde en fin tur, og det ser man jo på disse bildene ;)

ninabakke sa...

Super flotte bilder, så bra turen var flott! :)

Ruben Hestholm sa...

Kanonbilder! Sikkert en kjempeopplevelse!

Dagrun sa...

Så utrolig bra! Fantastisk flotte og annerledes ikke minst bilder. Gleder meg til å se mange, mange bilder.

Hva i all verden var den fotballkampen her for noe da?

Andrea sa...

fine bilder!

Evami sa...

Hva passer bedre enn AUtralia bildene på A?! Så flotte bilder og så bra at turen var vellykket:)

:) sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH :) :)

Mette sa...

Det var så sykt rååått! :D
Kjempefine bilder - spesielt det første og det av triksegutta. Gleder meg til å se flere. :)
Må nesten ha mimrekveld snart. ;) For en tur!

A home far away sa...

Wow underbara foton som vanligt!

Kram Gunilla i Singapore

Unknown sa...

Velkommen hjem litt på etterskudd! Å så misunnelig jeg er... Flotte bilder du viser fram:) Gleder meg til å se flere...

Viola sa...

WWOOWWWW!! For noen fantastiske bilder du har tatt mens du var der! Tenker du sitter inne med mye positiv reiseskildring nå! Der går de vel mot våren...., mens vi går mot høsten.. De ørkenbildene var dritstilige, og det nest siste bildet var helt spesielt!!
Ønsker deg en flott dag! :)

Kathrine 'Glimt' sa...

OMG for et lys! For noen tøffe bilder :))