mandag 28. september 2009

A couple of close ups from the desert





22 kommentarer:

Caroline sa...

Klart du har stemmerett! Jeg vil uansett prøve å få deg inn, du er jo fantastisk flink :)

Morten Pedersen sa...

Flotte ørkenbilder og jeg likte det siste best. Det er så fint å se noe varmt og tørt igjen etter en helg i Bergen.

Turid Holm Flaa sa...

Spennende bilder fra et spennende landskap.

Anne sa...

NÅ!!! er du tilbake ja, og du som en gleder seg over dine bilder fra denne turen :-)) Dette er avveksling fra regnet det jente, ser liksom litt våtere ut de stier jeg rusler langsetter gitt. Så tørt, men så gode farger. gleder meg allerede til neste innlegg skal du vite, for ja!!! jeg vil ha mer!!!

Ha en kjekk tirsdag

@afjo72 sa...

Utrolig flott - du er FLINK!!!

eli e sa...

Velkommen tilbake! Har savna deg! Gleder meg til å se masse bilder fra turen.. Disse var veldig fine!

Evami sa...

For noen farger... Gjør godt for øyet å hvile på noe annet enn regn!
Kan tenke meg at det var mange flotte foro-muligheter der.Gleder meg til å se flere:)

Mette sa...

Jeg savner ørkenen! Litt kontrast til frostrøyken i dag tidlig på vei til toget. Brr!

Kjempefine bilder, jeg liker godt fokuseringen på det første. :)

Datt sa...

Ah, det føles som jeg er der med deg! ;)

Thea sa...

Velkommen tilbake! regner med at dere har hatt det helt strålende. ikke sant australia er nydelig!? ;)
Og så flotte bilder du har tatt. Gleder meg til å se resten! Ønsker deg en strålende dag :O)

Viola sa...

Se på den herlige finkornete sanden da! Og den jornære varme fargen! Ørkener er storslått synes jeg, på samme måte som kontrastvennen Isbreer og Arktisk/Antarktiske strøk. Jeg elsker dem begge! :)

Dagrun sa...

Fantastiske bilder. Så utrolig... annerledes rett og slett. Et eldorado for en forfrossen nordmann med kamera.

Camilla Elstad sa...

Det første bildet var jo helt fantastisk! :D Misunner deg den turen altså!! ;)

Gry Offernes sa...

Gu'a meg hvor flotte bilder! og hvor kjekt det er å se solen igjen!!! ...om enn fra Australia... :-) Sier som Anne- gleder meg voldsomt til de andre som forhåpentligvis kommer!

Linda sa...

Sykt kule Elin!! Du fortsetter å imponere altså!

Unknown sa...

Koser meg med å se på bildene derfra.. Spennende synes jeg:) Flotte og veldig klare bilder.. Falt for det siste, liker vinkelen og dybden i det..

Linda sa...

Forresten.... har endra bloggadressen min til www.the-joy-of-creation.blogspot.com. Så vet du det... :) Bookmark it and I`ll see ya there!

Bling - our elf on the shelf sa...

Dette er bilder jeg har gledet meg til, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg på fler. Utrolig mange flotte bilder fra turen din. Kjenner foresten jeg er bittelitt sjalu *fnis*

Lisa sa...

Wow Elin! KAn tenke meg dere hadde en faktastisk tur ... ser skikkelig kult ut ...og føltes sikkert helt surrealistisk:) KAn tenke meg du gikk amokk med kamera ... hehe! Knallfione bilder ... drommer meg hlet bort!

lene sa...

Utrolig fine bilder! Nydelige farger i dem.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Velkommen tilbake fra den store verden :) Mange flotte bilder du har posten de siste dagene, håper du har hatt en fin og opplevelsesrik reise.

Miriam Elisabeth ツ sa...

NYDELIG!!
For noen bilder! Og for noen flotte farger det var!