onsdag 30. september 2009

Italian entertainer

Mennesker i fokus -SPORT


26 kommentarer:

Lyst og luftig sa...

Så flott bilde, et blinkskudd:) Du er helt rå på å fange bevegelser!!
Ha en forsatt fin kveld!!

Sissel;)

Caroline sa...

Utrolig flott bilde! Var du med på Bildeleken eller?

Caroline sa...

SV: Ja, vi hever oss over det :) Er jo litt vant til det nå så.

Du kan godt vente med Bildeleken til du føler du har tid selv :)

ninabakke sa...

Kjempe flott sportsbilde :D

Anonym sa...

Så flink du er - dette bildet er jo superflott, på alle måter:)

Bling - our elf on the shelf sa...

Wow, wow, wow!!!
Det tøffeste bildet jeg har sett på lenge :))

Morten Pedersen sa...

De er virkelig flotte disse bildene dine av mennesker.

Anonym sa...

så kult bilde!!

Unknown sa...

*Sukk* Utruleg flott bilde som fangar både entertaineren og stemninga og ikkje minst testosteronet;0)
Bilda dine er berre utruleg flotte, Elin!!

:) sa...

http://dt.no/article/20090930/NYHET/448790868/1063/NYHET

:D :D :D

ElinSire sa...

Hehe :) Det var jo litt stas, da :)

Maiken sa...

Fint bilde! Hvorfor? Fordi det er fin farge, bildet er i bevegelse, samtidig som det er i fokus! Dessuten synes jeg utsnittet passet BRA til dette bildet!

Anne sa...

Enormt. Bare elsker Italienere og deres baller, he he..., slik triksing skulle våre nordmenn lært av du!!

Mette sa...

utrolig bra, Elin. Jeg digger hele bildet og jeg digger redigeringen. You make magic!

Liv Elin sa...

Kjempetøft bilde - virkelig ! Ellers digget jeg spesiellt benføringen" og skoene til fyren .....hjelp , det ser nesten ut som om skolissene er knyttet sammen jo ! ?

Viola sa...

Et meget flott bilde og nydelig i sepia! Klem herfra :)

Lene sa...

Hei, Elin! Og masse velkommen tilbake igjen fra "down under". Med knipsekassa full av minner og skatter som jeg ser du har begynt å dele. Utrolig flotte bilder! Jeg har ikke vært noe god på mennesker enda, men blir virkelig inspirert til å prøve meg. Veldig spennende!

Og, DUUU, for en koselig velkommen tilbake hilsen hos meg. Blir helt varm i sjela, jeg da :) Hehe - du skal vel ikke søke tillatelse til å linke meg. Være hjertelig velkommen - gleden er på min side. Tar med meg linken din og, jeg, så får jeg med meg oppdateringene :)

Ha en herlig dag i elvebyen :) Varm høsthilsen fra meg :)

Evami sa...

FOr et bilde:) Du har fanga den itialienske enertaineren veldig bra:) Fot-stillinga er jo bare,klar til å sparke nå!!

Vingesus og Julebrus sa...

Hei! Så hyggelig at du var innom bloggen min - for da fant jeg veien til din, igjen.
Har vært innom så vidt før nemlig. Utrolig flotte de fotballbildene lengre nede på siden din. Likte spesielt "Entaretainers from Team Italy". Sååååå flotte farger og bevegelse i bildet!

Ha en flott dag!

Anne sa...

Hei hei!
Tusen takk for koseleg kommentar inne hos meg:) Må berre seie at du tar utruleg flotte bilete!
Eg blir heilt inspirert eg:)
Denne bloggen skal eg følgje med på!
Ha ein flott dag:)

Unknown sa...

Utrolig stilig bilde og et veldig bra bidrag!! Bare digger hvordan du fremstiller bildene dine og etterbehandlingen er jo som vanlig helt knall!!

Håper du finner noe spennende inne hos casakreativ.no
Velkommen skal du være hvertfall!!

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Så fint bilde! fargene, stemningen, utøveren:-)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Veldig flott bilde, liker tonene du bruker her, knallskudd :)

Jeanette Jess1 sa...

Kjempebilde !!!

Merete sa...

Stilig!!

Kriztella sa...

Dette var et kjempeflott bilde, og gratulerer som en av de tre favorittene denne uka :)