fredag 4. september 2009

Jeg har vunnet tur til Australia

Det er veldig, veldig skummelt.
Og veldig veldig spennende.




Din Sides fotokonkurranse (samme som jeg har vunnet videokamera i tidligere),
Sony Twilight football.
Skal overvære Sonys fotballkamp i Pinnacles-ørkenen utenfor Perth.

(også jeg da, som aldri har vært utenfor Europa engang, dette blir
kjempeskummelt!)

edit: Det er ikke dette bildet jeg har vunnet med, det ligger lengre ned på siden her :) Syns bare dette bildet var en fin illustrasjon, og det andre bildet har jeg lagt ut flere ganger på bloggen her.

Det er forresten ikke meningen å skryte, hadde bare lyst å dele med dere :) Veldig hyggelig at så mange gleder seg på mine vegne!

43 kommentarer:

Andrea sa...

jeg må bare si at jeg elsker bildene dine! Du er utrolig flink! Har sitti og sett nedover her nå og det er bare nydelig ;)Du fortjener den turen:D
Klem fra Andrea, Horten

Andrea sa...

SV: takk.. vet sikkert hvem du er og selv om jeg heller ikke kan se deg for meg :P

Anonym sa...

Mægtig tillykke, sikke en præmie; du skal nok få brug for kameraet ;-)

Unknown sa...

Wow...Gratulerer så mykje:0)
Australia da, kjempespennande...
Utruleg flott bilde, så det er i alle fall inge tvil om at dette var ein verdig vinnar.

ElinSire sa...

Takk for koselige kommentarer! For å avkrefte det, så er det ikke dette bildet jeg har vunnet med. Det ligger lengre ned på siden her i et annet innlegg :)

lene sa...

Du tuller.. Er det sant eller? ja, enig, du fortjener det med de bildene dine. Knallfint det bildet her også. Jeg er klar til å være med ;) Regner med det er for to og at bjørn vegard ikke har særlig lyst.. hehe..

Morten Pedersen sa...

Gratulerer.

Lena sa...

Så utrolig kult og veldig fortjent, Elin! Du er så dyktig!
GOD TUR ;-)

ninabakke sa...

oioioi, så kult da !

GRATULERER SÅ MYE! :D

Ruben Hestholm sa...

Gratulerer! Og vel fortjent. Du tar helt suverene bilder, og en etterbehandling som er i en klasse for seg selv. Inspirerende å se bildene dine!

Unknown sa...

Oi! Så moro! Gratulerer så mye:) kjenner jeg blir veldig glad på dine vegne:))) Virkelig vel fotjent!

Anne sa...

Gratulerer!! å hurra!!! deg vel unnt, og vi, vi :-))) gleder oss til bilder fra Australia selvsagt :-))

:) sa...

whaaaaat? den konk. som du vant videokameraet på, eller en annen konk.? skjeeera?

men du er jo så flink!!

Anonym sa...

Du er helt rå, Elin! Skjønner godt at du vant!

God tur ut i den store verden :-)

*else

Olga T sa...

Grattis!! Dina bilder är strålande, så det är du värd!

aase sa...

Gratulerer så mye!!! Du er råflink!!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Har du? Så gøy det var da, gratulerer så mye, det er en velfortjent seier og gevinst du har fått der :o) Ikke skummelt, bare gøy, tenk fotomessig og for en opplevelse det blir :o)

Beate sa...

GRAYULERER SÅ KJEMPE MASSE!
Veldig veldig gøy :)

mi-rachel sa...

GRATULRER.
fortjent.
du gir bildene dine en egen stil og det liker jeg!

mi-rachel sa...

alternativt..GRATULERER:)(liten skrivefeil over her)

Jeanette Jess1 sa...

Så kult!!!
Du fortjener det virkelig så flink som du er ;o))

Tone sa...

Gratulerer så mye! Det fortjente du virkelig! Bildet var fantastisk, og bildene her inne er fantastisk! Elsker etterbehandlingen din (vintage) noe jeg øver meg på selv:-)

Anonym sa...

SÅ gøy da Elin . Vi reiser faktisk i desember. Sleng dere med da vel . Hadde hvert kjempe gøy. Klem Synøve Ø Reiersrud

Hege - BOLIGglede sa...

Wath??? Har jeg misset noe her?? Gratulerer i såfall!

Linda sa...

Kan ikke få sagt hvor kult det er!!! KOS DEG KOS DEG KOS DEG!!!! :D:D

TorAa sa...

Hurra og gratulerer.
Er helt sikker på di kommer til å trives med Ossies.

Sørg nå for at vi får noen glimt fra reisen på din blog?

http://toraa.blogspot.com/2009/08/cats-on-tuesday-august-25-2009-kittens.html

Nina K sa...

Gratulerer Elin! Det var fortjent. ELSKER bildene dine:)Er ofte innom og titter selvom jeg ikke alltid legger igjen spor...

Viola sa...

Oj! Så spennende! Gratulerer! Jo jeg har veldig lyst å se det bildet du vant premien med! :) Litt av et bilde du har over her da! :O Kommer vel bilder på bloggen din derfra tenker jeg.. det må jeg følge opp! :)

Luise sa...

Oj, så moro da, Elin!!! (men ikke veldig overraskende, så super dyktig som du er!!) Bare litt nysgjerrig: hvilket bilde var det du vant med..? ps.trenger du reisefølge så er det bare å si i fra altså..hehe;)

Anonym sa...

Morsomt bilde.. Om jeg hadde vunnet tror jeg jaggu jeg hadde kastet parykken OG hatten :)

Evami sa...

Gratulerer så masse med Australia tur:) Du tar utrolig flotte bilder og er så flink til å redigere dem også!
Nyt turen til Australia og regner med at det kommer masse bilder derfra også!

eli e sa...

yohoooooo! Gratulerer så masse!! Det fortjener du virkelig, Elin!! Så dyktig som du er!! Gleder meg masse med dere!!

Dagrun sa...

I en annen konkurranse, eller hva? *forvirret* Uansett, gratulerer så masse! Du har masse flotte bilder jeg ikke har rukket å sett den siste tiden ser jeg. Kjempeflink er du.

Cathrine sa...

Woow, ble inspirert og facinert av bildene dine! ^^, De er jo utrolige, selv enkle motiver blir vakre! :) Jeg bare lurte på, siden jeg ikke så det noe sted her, om du har noen tips og triks eller kanskje noen actions eller lignende som du bruker i Photoshop(om det er det du bruker) som du vil dele med oss andre ? Hadde vært utrolig fint om du kunne, da jeg lengter etter å forbedre mine bilder! ^^, Hilsen en som elsket bildene dine!

P.S: Grattulerer med tur!

Monica sa...

GRATTIS !!!! SÅ gøy da :) Australia blir sikkert kjempespennende :) Og gjett om du kommer til å få tatt mange spesielle bilder!!!!
Kjempefortjent :)

PS! Legger deg til i blogglisten på Fotomorro og SundayChallenge, Fotomorro - samt min private blogg :)

Malys krok sa...

Hei og gratulerer så mye! Er jo ikke overrasket over at ditt bilde kunne vinne! du er en superfotograf! Lykke til og god tur! Fra Margit.

Lene sa...

Hei, Elin!

Gratulerer så masse!!Så moro - og virkelig vel fortjent.

Tusen takk for koselie ord på bloggen min. Er ikke ofte innom der for tiden, nei. Men vil vel tro jeg plutselig er tilbake. Fotobloggere som deg er veldig til inspirasjon for gjenopptagelse :) Heeelt herlige bilder hos deg!

Ha en fantastisk tur til Australia :)

Hilsen fra en annen elveby`gding ;)

Hege sa...

Gratulerer!!! Utrolig morsomt!

Og du er veldig dyktig, så ikke overrasket over at du vinner konkurranser!!

Ha en super tur til Australia! (husk og spise TimTam - verdens BESTE kjeks når du er der - hehehe)

mi-rachel sa...

de var visst kjøpt på en matbutikk på mallorca:)

Mette sa...

jeg sier bare smiiiiiiiiiiiiiiiiil. :)

Og det bildet i denne posten er bare helt rått. Digger det. :) Og digger deg.

Liselinn sa...

Gratulere! Så utrolig gøy!

Cathrine sa...

Jeg ville bare henvise til kommentaren min litt lenger nede her, siden jeg hadde et lite spørsmål der. ^^,

Miriam Elisabeth ツ sa...

GRATULERE!

Misunner deg :) Er det et sted jeg har lyst å oppleve, så er det Australia :)