tirsdag 1. september 2009

Disse to

kunne jeg fulgt
i timesvis...




17 kommentarer:

Anne sa...

Her fikk jeg sånn skikkelg Emil og Ida stemning, men de ser jo ut til å være så gode venner at det er kanskje ikke håp om at vi i morgen får se den jenta i en flaggstang??

Nydelig lys på dem ja...

ninabakke sa...

Nederste var bare helt herlig! Nydelig stemning og utrykk!

thea.e sa...

Utrolig vakre bilder!! Nydelig stemmning...

Og tusen takk for skjønn hilsen hos meg.. Det sier mer om deg enn om meg.. ;) Du må være en vakker sjel for å se noe vakkert i meg.. Og at du er vakker i det ytre,er det ingen tvil om... !! Og talent har du virkelig i massevis. Alle bildene dine er jo bare skjønne..

Elin Bredesen Foto sa...

Så fin stemning i bildene!! Lekkre!!

Lyst og luftig sa...

Så søte ... og nydlige bilder!!

Viola sa...

Stilige bilder! Søtt og fredelig! :)

mi-rachel sa...

søte og stemingsfulle bilder!

Ruben Hestholm sa...

Utrolig fine bilder. Lys og stemning var helt fantastisk. Og etterbehandlingen var perfekt!

Gry Offernes sa...

Skjønner godt at du kunne fulgt dem for evig! Nydelige bilder!!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Flott stemning du formidler her, og de to var herlige. :) Nydelige bilder!

Miriam Elisabeth ツ sa...

Nydelig! Liker veldig godt behandlingen bildene har fått. Eventyr aktig :)

Morten Pedersen sa...

Det er som det blir sagt litt sånn Svensk barne-TV stemning. Flotte bilder.

Mette sa...

så skjønne! :):) På det første bildet ser Emsen nesten litt engleaktig ut. Kjempefint lys og stilig behandling av bildene, Elin. :) (og du vet å matche klærne dems for en liten rusletur langs elven, hehe)

Charlotte - FO² sa...

Så utrolig herlige bilder. Redigeringen og klærne de har på seg PERFEKT.

Unknown sa...

Helt perfekt! Herlig stemning i bildene, alt bare passer så bra sammen:) Love it!!

Anonym sa...

Hei! Tusen takk for kommentar hos meg.. måtte inn å kikke hos deg. Du verden så mange fine bilder du tar! Her må jeg følge med. Har lagt deg til i favoritter om det er greit. Du har skikkelig øye for motiver

Natalia sa...

Så utrolig nydelige bilder ALLE SAMMEN, og jeg falt helt for dette innlegget. Jeg er selv utrolig glad i å ta bilder, og inspireres av bloggen din. Allerede satt på Favoritter!